That's me.



Tänkte berätta lite om mig iallafall, Jag heter Malin Kling är född den 16 maj 1998, bor med min familj, mamma, pappa, lillebror david, vi bor i en lägenhet är i Småland, Jag går i års kurs 7 på Ljungarumsskolan, Jönköpng är en fin stad det, men ganska trist, på min blogg kommer du få se en massa bilder som är tagna med min Canon EOS 500D, har tre objektiv till det /18-55mm/75-300mm/50mm 1.8/ vad händer i mitt liv mer än skolan, jo, jag fotograferar, tränar på friskis och svettis, umgås med vänner, och familjen, och en massa annat, på min blogg kommer du få se massa foton, på mig, mina vänner, min familj, blommor, osv, du kommer även få se och lyssna på en massa musik, kanske slänger in ett pepp inlägg då och då eller en till två gånger i veckan, har en massvis med tankar, med bloggen just nu, så nu ska jag inte se till att tappa hoppet, ni får ha det bra, hör av mig senare!


KOMMENTARER


LISAFISAP ★ Photography http://lisafisap.blogg.se/

Sv: den heter Big day lite :)

2012-05-07 // 16:41:21
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: